A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karán 2025. május 7-én sikeresen megrendezésre került az Intézményi Tudományos Diákköri Konferencia (TDK). Az esemény során a résztvevők öt szekcióban mutatták be kutatásaikat, amelyek a gazdaságtudományok aktuális kihívásait és innovatív megközelítéseit ölelték fel.
A konferencia nemcsak a hallgatók tudományos munkájának bemutatására adott lehetőséget, hanem a témavezetők szakmai támogatásának elismerését is biztosította. Az esemény hozzájárult a tudományos közösség építéséhez és a hallgatók kutatási készségeinek fejlesztéséhez.
Szívből gratulálunk minden résztvevő hallgatónak és témavezetőiknek.
Eredmények:
Vállalatok világa: stratégia és HR/The world of business: strategy and HR
I. hely: Bandara Adikari Mudiyanselage Lahiru Vimukthi Senarath: Digital Twin Readiness in Logistics: A PLS-SEM Approach on Organizational Enablers, Technology Integration, and Supply Chain Complexity, Témavezető: Dr. Buics László
II. hely: Kádár Kata: A munkaadói márka szerepének és jelentőségének elemzése hazai alternatív városnézési lehetőségeket nyújtó vállalkozásokban, Témavezető: Husz Anikó
III. hely: Monemalay Inthisarath: Employment Trends Among Full-Time International Students in Hungary, Témavezető: Prof. Dr. Berde Éva
KÜLÖNDÍJ: Miksó Zsuzsanna: Az értelmi fogyatékkal élők munkavállalási lehetőségei Magyarországon, Témavezető: Dr. Dernóczy-Polyák Adrienn
Vezetés és szervezés és projektmenedzsment/Leadership and project management
I.hely: Aschenbrenner András: Üzleti folyamat modellezése BPMN és P-gráf megközelítéssel: Egyetemi beiratkozási esettanulmány, Témavezető: Dr. Bertók Botond, Dr. Eisingerné Dr. habil. Balassa Boglárka
II. hely: Györkös Dorottya Anna: Frissen sült profit vagy megégett bevétel? Családi és nem családi sütőipari cégek a válság után, Témavezető: Dr. Koltai Judit Petra, Dr. Vinkóczi Tamás
II. hely: Dobos Alexandra: Erőforrás tervezés, ütemezés egy toxikológiai vállalatnál folyamatmenedzsment eszközökkel, Témavezető: Dr. Buics László, Dr. Eisingerné Dr. habil. Balassa Boglárka
II. hely: Szalay Márk: Systematic Literature Review a Lean módszertan alkalmazásáról kis és közép vállalkozásoknál, Témavezető: Dr. Buics László, Dr. Kurucz Attila
KÜLÖNDÍJ: Azzi Kaoutar: Inventory management for omnichannel retail to meet in-store and BOPS demand: A case study of Moroccan retailer’s inventory allocation management, Témavezető: Almehem Marah Samir Nayif
Fenntarthatóság és környezettudatosság/ Sustainability and environmental awareness
I.hely: Pék Gábor: Fenntarthatóbb hulladékgazdálkodás: Paradigmaváltás az italos göngyölegek kezelésében, valamint egyetemi hallgatók attitűdjének felmérése a hulladékgazdálkodás terén, Témavezető: Dr. Rámháp Szabolcs
II.hely: Czibolya Lilit: Az élelmiszer-hulladék keletkezése és fenntartható kezelése az élelmiszer-ellátási lánc mentén, Témavezető: Dr. Buics László
III. hely: Sipaseuth Aliyamone: Investigating the Operational Efficiency for the Small Asian Retailer Stores under the Deposit Refund System, Témavezető: Almelhem Marah Samir Nayif
KÜLÖNDÍJ: Eszes Patrik: Examination of the climate, migration and demographic challenges of the European Union in the recent years and how the smart city concept could be a solution, Témavezető: Dr. Buics László
Korunk kihívásai és lehetőségei/ Challenges and opportunities of the present
I.hely: Pauli Diána, A közvetlen környezet hatásának vizsgálata a tanulási motivációkra a Széchenyi István Egyetem hallgatóinak körében, Témavezető: Nagy Veronika Ilona
I.hely: Németh Zsolt, A sportesemények hatása az országimázsra – fókuszban a megarendezvények, Témavezető: Dr. Keller Veronika
III. hely: Rell Krisztián: A vendégmotiváció szerepe az A’la Carte éttermekben, Témavezető: Dr. Kőmíves Csaba
Innovatív marketing, MI, vásárlói elégedettség/ Innovative marketing, AI, customer satisfaction
I.hely: Nguyen Ngoc QuynhTran: The Digitalization Evolution in Supply Chain Management: A Systematic Literature Review and a Transformation Model Assessment, Témavezető: Dr. Buics László
II. hely: Khalfallah Donia: Authenticity, Ethics, and Transparency in Virtual Influencer Marketing: A Cross-Cultural Analysis of Consumer Trust and Engagement: A Systematic Literature Review, Témavezető: Dr. Keller Veronika
III. hely: Sági Ádám: Marketing: Paradigmaváltás, Témavezető: Dr. Dernóczy-Polyák Adrienn
KÜLÖNDÍJ: Varga Kata Bianka: Influencers dug their own grave – Exploring the „deinfluencing” phenomenon, Témavezető: Dr. Rámháp Szabolcs
Fotó: Dr. Szabó-Szentgróti Gábor, Dr. Pátkainé Bende Anna