Valós kihívások, valós megoldások: Digitális vadon projekt a győri Xantus János Állatkerttel

Digitális vadon projekt - Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar

A Széchenyi István Egyetem kereskedelem és marketing szakos hallgatói a tavaszi félévben a Nonprofit és kisvállalati marketing tantárgy keretében dolgoznak a „Digitális vadon” című gyakorlatorientált projekten, amelynek célja nonprofit marketingmegoldások kidolgozása a győri Xantus János Állatkert számára.

A projekt valós szakmai környezetben biztosít lehetőséget a hallgatók számára stratégiai gondolkodásuk, kreativitásuk és együttműködési készségük fejlesztésére. A munka intenzív szakaszába lépett, a hallgatók tevékenységét Tóth Zoltán, az állatkert kommunikációs és marketing munkatársa, valamint mentoruk, Dr. Gyurián Nagy Nikolett támogatja.

A projekt különös aktualitását adja, hogy az állatkert a jelenlegi vírushelyzet miatt átmenetileg zárva tart. Erre a kihívásra reflektálva a hallgatói csapatok olyan megoldásokat terveznek, amelyek a bezárás ideje alatt is támogatják az állatkert láthatóságát, közönségkapcsolatait. A hallgatók emellett olyan kreatív javaslatokon is dolgoznak, amelyek az újranyitást követően támogatják az új programok és látogatói élmények bővítését.

A Digitális vadon projekt szorosan illeszkedik az egyetem gyakorlatorientált képzési szemléletébe, és jól példázza, hogyan lehet a hallgatói munkát a valóságból érkező kihívásokhoz igazítani, miközben értéket teremtenek a közösség számára.

Hasonló cikkek